10. marts 2014

Med en uges forsinkelse


Det skulle jo have været sidste mandag, at jeg sad her med en frihedsfølelse i hele kroppen, men ak - der var jeg syg som bare pokker!

Den første uge var ellers dedikeret til kulturen og det sociale, idet jeg havde planlagt en fødselsdagsmiddag, to musikforestillinger i Cinemateket  og en tur i teateret. Jeg kom i mål med 1½ af disse planer.

Hærværk VILLE jeg se, og det lykkedes da også - i bedste "gå i hundene"-style -
ved hjælp af en whisky før showstart og i pausen. 

Jeg var helt opslugt af stykket! Og det var herligt at være så godt inde i stoffet, at jeg ikke skulle koncentrere mig om handlingen, men blot nyde. Var skuespillet sublimt? Ikke rigtig. Men det var bestemt okay.

Og så scenografien! Jeg elsker den scene, og det de kan trylle frem med den.
 
Men NU, nu er det mandag igen, og jeg har netop klaret det administrative omkring min ledighed. Denne uge skal dedikeres til "sundhed" - som i nu skal jeg genvinde de kræfter, jeg tabte til influenzaen i sidste uge.
  • Cykelture
  • Svømmehal
  • Yoga morgen og aften.
Og i morgen skal jeg endelig ind på Christiansborg og give den gas som "Alternativ", mit nye parti - næh, mit første parti! :-)